Image by CDC

 منصوبہ بندی کی اہمیت  AAPI

رنگوں کے محققین ، رنگین طبقوں کو مرکز بنانے ، جس میں کانگریس کے ایشین پیسیفک امریکن کاکس سمیت رنگین کانگریسی ممبروں کی حمایت حاصل تھی ، اور رنگین طبقوں کی خدمت کرنے والی قومی شہری حقوق کی قومی تنظیم ، نیشنل اربن لیگ کے زیرانتظام ایک پروجیکٹ۔

Microscope

                                                     ہمارا مقصد

ریاستہائے متحدہ میں ایشین امریکی ، آبائی ہوائی ، اور بحر الکاہل کی جزیروں کی کمیونٹیوں پر COVID-19 وبائی امراض کی ضروریات اور اثرات کا جائزہ لینے کے لئے بروقت ، پالیسی سے وابستہ ، زبان میں تحقیق کا انعقاد۔ ہماری کوشش ہے کہ ہم اپنے کام کو براہ راست پالیسی سازوں ، کمیونٹی تنظیموں اور دیگر اسٹیک ہولڈرز سے اپنی برادریوں کی وکالت کے لئے مربوط کریں۔

نسلی اور نسلی ایکوئٹی کے قومی اتحاد کے اتحاد کے ایک حصے کے طور پر ہم سیاہ / افریقی امریکی ، لاطینیہ ، اور دیسی طبقوں کے ساتھ ساتھ رنگ کے بزرگوں پر مرکوز دیگر تحقیقی ٹیموں کے ساتھ قریبی تعاون سے کام کرتے ہیں۔ ہمارا تعاون کار رنگین طبقوں کی اجتماعی طور پر وکالت کرنے کے لئے ان ترجیحی آبادیوں کے تجربات کا موازنہ اور اس کے برعکس ہے۔

                                              ہماری توجہ کا مقامات

ہمارا کام مندرجہ ذیل کلیدی علاقوں میں  COVID-19 وبائی امراض کی ضروریات اور اثرات کی نشاندہی پر مرکوز ہے:

صحت اور ذہنی صحت 
دباؤ اور مقابلہ
AAPI نسل پرستی کے تجربات اور اثرات
تعلیمی چیلنجز
کھانے کی حفاظت
ہاؤسنگ سیکیورٹی
مزدوری اور معاشیات
صحت کی دیکھ بھال اور صحت سے متعلق معلومات تک رسائی ، بشمول COVID ٹیسٹنگ
برادری کی حمایت اور اثاثے

 

Crowd with Masks
Lab Experiment

                                   منصوبہ بندی کی اہمیت

ایک بڑے منصوبے کے حصے کے طور پر ، ایشین اور آئیلینڈرز کمیونٹیوں پر COVID-19 وبائی مرض کے اثرات کے جائزہ کے لیے ہم ایک سروے کر رہے ہیں جس کے ذریعہ معلوم کیا جاسکے کہ COVID-19 کا اثر ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں ایشین امریکن اورپیسفک آئیلینڈرکے لوگوں پرکس طرح پڑ رہا ہےاور ہماری کمیونیٹی کو سب سے زیادہ ضرورت کس چیز کی ہے۔ اس وقت ہم صرف اپنی کمیونٹی آرگنائزیشن پارٹنرنیٹ ورک کےلوگوں سے معلومات 
جمع کررہے ہیں ، لیکن ہم جلد ہی اس میں عام لوگوں سے بھی معلومات لیں گے -

منصوبے کا جائزہ
منصوبے میں صرف ایک مرتبہ سروے کیا جاۓ گا جس میں 5000 ایشیائی امریکیوں (چینی ، فلپینکس ، ویتنامی ، کورین ، اور جنوبی ایشین (ہندوستانی ، بنگلہ دیشی ، پاکستانی)) اور 1000 بحر الکاہل جزیرے (مقامی ہوائی ، ساموآن ، چامورو ، مارشلیلیز اور ٹونگن) کے لوگ شامل ہونگے۔  ریاست ہائے متحدہ میں مقیم ایشین امریکن (AA) اور پیسیفک جزیرے والے (PI)  لوگوں کا مطالعہ کیا جارہاہے ‘ان میں 18سال اور اس سے زیادہ عمر والے لوگوں کو شامل کیا گیا ہے۔ اس سروے کو وہ تمام لوگ کرسکتے ہیں جن کی شناخت چینی ، فلپینکس / او / اے ، ویتنامی ، کورین اورجنوبی ایشین (مثال کے طور پر ، ہندوستانی ، بنگلہ دیشی ، پاکستانی)) ، ہوائی ، ساموآن ، چامورو ، مارشلیس ، اور / یا ٹونگن کے طور پر ہے۔ وہ انگریزی ، چینی ، تگالگ ، ویتنامی ، کورین ، ہندی ، اردو ، بنگلہ دیشی ، ساموآن ، ٹونگن ، مارشلیلی یا چامورو میں لکھ / پڑھ  سکتے ہیں۔ اور جو 13 مارچ ، 2020 سے امریکہ میں رہ رہے ہیں۔

ہم آپ کا نام یا کوئی ایسی معلومات ظاہرنہیں کریں گے جس سےآپکی شناخت ہوسکے-
 

اہم ریسرچ کے سوالات 

-کمیونٹیز اور دوسرےگروپس کے لئے اہم ضرورتیں کیا ہیں؟

وبائی مرض COVID-19 نے ان علاقوں پر کیسے اثر ڈالا ہے جیسے:

  • روزگار/جاب

  • کھانے اورگھرکی حفاظت

  • جسمانی اور ذہنی صحت

ذہنی پریشانی میں مقابلہ کرنے کے تجربات کیا ہیں؟ (پریشانی کی وجوہات، مقابلہ کرنے کی حکمت عملی اور وسائل)؟

رنگ ونسل ، غیرملکیوں سے نفرت والےاور دوسرے توہین والےسلوک کے تجربات کیا ہیں؟مشکل حالات کی وجہ سے جسمانی صحت اور دماغی صحت کس طرح 

متاثر ہوتی ہے ؟

شمولیت کے اصول

مطالعہ کے شرکاء لازمی طور پر ایشین امریکن (AA) اور پیسیفک جزیرے (PI) بالغ ، 18 سال یا اس سے زیادہ عمر کے ، جو ریاستہائے متحدہ میں مقیم ہیں۔ اہل جواب دہندگان وہ ہیں جو چینی ، فلپینکس / او / اے ، ویتنامی ، کورین ، جنوبی ایشین (مثال کے طور پر ، ہندوستانی ، بنگلہ دیشی ، پاکستانی)) ، مقامی ہوائی ، ساموین ، چامورو ، مارشلیلی ، اور / یا ٹونگن کے طور پر شناخت کرتے ہیں۔ وہ انگریزی ، چینی ، تگالگ ، ویتنامی ، کورین ، ہندی ، اردو ، بنگلہ دیشی ، ساموآن ، ٹونگن ، مارشلیلی یا چامورو میں لکھنے / پڑھنے کے اہل ہیں۔ اور جو 13 مارچ ، 2020 سے امریکہ میں رہ رہے ہیں۔

رازداری اور خودمختاری

تحقیقی ریکارڈ محفوظ طریقے سے محفوظ کیے جائیں گے۔ مطالعے میں حصہ لینے والے دوسرے لوگوں کی معلومات کے ساتھ آپ کی معلومات کو ملایا جائے گا۔ جب ہم تحقیق کو دوسروں کے ساتھ بانٹتے ہیں تو ، ہم جمع کردہ مشترکہ معلومات کے بارے میں لکھیں گے۔ ہم آپ کا نام یا کوئی ایسی معلومات شامل نہیں کریں گے جو آپ کو براہ راست شناخت کرے۔

ڈیٹا کا استعمال کس طرح ہوگا؟

پالیسی سازوں ، جیسے سہ رخی کانگرسین کاکس (بشمول کانگریس ایشین پیسیفک امریکن کاکس) ، کمیونٹی صحت کی تنظیمیں ، محققین ، میڈیا ، اور ایشین امریکی ، آبائی ہوائین ، اور پیسیفک جزیرے کی کمیونٹیز کی وکالت کرنے والے دیگر افراد کے ساتھ نتائج کا اشتراک کیا جائے گا۔

ہم سے رابطہ کریں

Thanks for submitting!